Vinnare!

Haha jag vann fototävlingen jag varit med i!
Riktigt kul :)
Tack alla som röstat!

Student

Tror jag hittat min studentklänning!

Pannkakor

Min älskling står i köket o lagar pannkakor till mig :)
Mysig kväll!

Tradera

Väska skor och pälsjacka ute på tradera! :)
Väska här
Skor här
Jacka här :)

Fototävling

Gick vidare i Jessica Widhs fototävling! Gå in här och rösta på mig :)

För övrigt våran månadsdag idag:) Jag älskar dig!

Poker

Suttit och spelat poker i timmar haha. Dags att sova?

Va ute på en jättemysig promenad idag!

Lördag

Underbara lördagskväll! Min älskling har lagat middag till oss! Oxfile med klyftpotatis och hans underbara sås!

Tradera

Lagt ut min pälsjacka på tradera!
Gå in här!

Fototävling

Jag är med i Jessica Widh's tävling i sammarbete med Uffes saker och ting!
Temat för tävlingen är porträtt och jag valde då denna bilden på min hund jag hade en gång i tiden.
Om jag vinner hade jag velat ha "Zumba fitness DVD" för kalla, regniga vinterkvällar då man inte orkar sätta sig på cykeln och ta sig till gymmet!
Vill du vara med? Gå in här!

Blocket

Fortfarande massa osålda grejer på mina blocketannonser!
Intresserad? Hör av dig till [email protected]!
Läs om produkterna:
http://www.blocket.se/halland/Billiga_klader__allt_ska_bort_38013830.htm?ca=20&w=1
http://www.blocket.se/halland/Fina_pals__och_dunjackor_38109216.htm?ca=20&w=1
Allt ska bort! :)

Balklänning

Inte långt kvar till balen nu! Känner att hela skolan redan fixat klänning. Funderat på denna i beige, puder eller silvergrått.
Vad tror ni?

Fisksoppa

Näst sista lediga dagen innan skolan drar igång igen. Dagen har spenderats på att städa, diska, handla och bakat bröd! Grahamsbullar och fisksoppa med torsk och lax!

Kollage

Fixat ihop ett kollage med alla nyårslöften och saker jag vill/ska göra i år!

Årssammanfattning

Tänkte slänga ut lite bilder från året som varit. Har varit fullspäckat år med mycket kul!

Började året med skidsemester med min älskling



Åkte till Barcelona!


Förlovade mig <3


Fick våran första lägenhet!

Åkte till Turkiet tsm


Åkte till Turkiet igen, med mamma denna gången


Åkte ner till Halmstad så fort vi fick en sekund över.

Spenderade mysiga sommardagar i vår nya stad




Njöt av sommaren i Stockholm.


Packade lådorna och flyttade!

2012

2012 ska bli ett bra år. Så mycket att se fram emot och så mycket jag vill göra!

Home

Hållt på o fixa lägenheten sen i morse. Åkt genom hela Halmstad och shoppat men nu är det klart!
Lampan är uppe, mattan är köpt och gardiner och spegel upphängda.

No place like home

Vi har haft två jätte mysiga veckor i Göteborg men nu är vi äntligen hemma. Trodde aldrig jag skulle säga det men har faktiskt saknat Halmstad. Åt minstonde våran lägenhet. I stället för att sitta vid tvn och mysa håller vi på att montera ihop nyinköpte möbler, sätta upp lampor, handtag och pynt.
Utsikten från mammas lägenhet
Gp:s misslyckade nyårsfyrverkerier